Tulta toukokuussa!

- ovatko ampujat valmiit?

Ajankohta

su 26.5. - su 26.5.2024

Paikka

Järjestämme Tulta toukokuussa! -tapahtuman omille jäsenillemme sunnuntaina 26.5. Ilmoittaudu mukaan  osoitteeseen kokonaismaanpuolustus@protonmail.com – kannustamme kaikkia jäseniä osallistumaan!

Tulta toukokuussa on Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton haastekilpailu, jossa jokaista reserviläistä kannustetaan suorittamaan mahdollisimman monta, mutta vähintään yksi kymmenen laukauksen sarja toukokuun aikana. Jokaisesta päivästä, jolloin on ampunut vähintään kymmenen laukausta, saa suoritusmerkinnän oman yhdistyksensä kokonaissuoritusmäärään. Käy merkitsemässä suorituksesi tälle lomakkeelle. Aktiivisimmat piirit ja yhdistykset palkitaan, lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan Varustelekan lahjakortteja sekä liittojen tuotepalkintoja. Lue lisää palkinnoista sekä ammunta- ja aseaiheisista webinaareista Tulta toukokuussa! -sivulta.