2024 – Kevätkokous

Klo 19

Töölöntorinkatu 2, auditorio

Katso sijainti kartalta

Maanpuolustustalo kuvattuna Hesperian puistosta.

Kokonaismaanpuolustus ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään ma 22.4.2024 Helsingin Maanpuolustustalossa osoitteessa Töölöntorinkatu 2. Aloitamme tilaisuuden alustuksella Miten venäläiset sotatieteen ja historiatieteen tutkijat arvioivat sotaa Ukrainaa vastaan, jonka pitää Maanpuolustuskorkeakoulun tutkija, apulaisprofessori Katri Pynnöniemi. Alustusosuus on avoin kaikkien reserviläisyhdistysten jäsenille. Kokous alkaa alustuksen jälkeen n. klo 19. Kaikki jäsenet lämpimästi tervetuloa! Kahvitarjoilu.

ESITYSLISTA

1 § Kokouksen avaus ja laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

2 § Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, pöytäkirjantarkastajien ja ääntenlaskijoiden valinta

3 § Kokouksen esityslistan hyväksyminen ja työjärjestyksestä päättäminen