26.2.2022

Reserviläinen ei luovuta! (paitsi verta)

Valtakunnallinen reserviläisten verenluovutuskampanja käynnistyy 1.3. Kampanjan nimi on Reserviläinen ei luovuta! (paitsi verta) ja se kestää 1.3.-31.5.2022. Kampanjan haastajina toimivat Helsingin Seudun Reserviläispiiri ja Helsingin Reserviupseeripiiri.

Mies luovuttaa verta SPR:n Veripalvelussa.

Tavoitteena on saada mahdollisimman moni yhdistyksemme ja piirimme jäsen luovuttamaan verta kampanjan aikana ja saada siten kasvatettua SPR Veripalvelun verivarastoja ennen kesälomakauden alkua sekä samalla saada reserviläistoiminnalle positiivista näkyvyyttä yleishyödyllisen toiminnan kautta. Suhteessa jäsenmäärään eniten verta luovuttaneet yhdistykset palkitaan. Kampanjan virallisena suojelijana toimii puolustusministeri Antti Kaikkonen.

Kokonaismaanpuolustuksen Veriryhmän nimi on Kokonaismaanpuolustus ry. Mainitse kuuluvasi Kokonaismaanpuolustus ry:n Veriryhmään kun menet luovuttamaan verta, niin luovutuksesi saadaan kampanjaan mukaan! Uutisoimme oman Veriryhmämme luovutustilastoa kampanjan kuluessa. Voit luovuttaa Kokonaismaanpuolustuksen nimissä missä tahansa Veripalvelun toimipisteessä Suomessa.

Kokonaismaanpuolustaja – ojenna kätesi!